Адаптація перших класів. Результати психолого-педагогічного дослідження готовності їх до навчання

Новини - Новини

 

26 жовтня у Лубенській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №6 було проведено засідання круглого столу методичного об′єднання кафедри вчителів початкових класів “Адаптація перших класів. Результати психолого-педагогічного дослідження готовності їх до навчання».

 

 

У ході роботи виступила заступник директора школи Лоташ О. А., яка розповіла про теоретичні засади успішної адаптації першокласників та розкрила шляхи її реалізації, наголосивши на тому, що в житті дітей з’явилися нові умови життя та діяльності,  нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки,  новий статус – ШКОЛЯР, а разом з цим навчальна діяльність стала провідною, розширилися зв′язки з навколишнім середовищем. Присутні працювали над створенням моделі успіху в адаптаційний період першокласників, зупинившись на питаннях фізіологічної зрілості, інтелектуальної, комунікативної, мотиваційної, емоційно-вольової  та психологічної готовності дітей. Вдало  були проведені тренінги з учителями по цих питаннях.

Соціальний педагог школи Таранець А. В. зупинилась на мотиваційному аспекті питання адаптації першокласників, познайомила присутніх з гендерним поділом та соціальними категоріями учнів.

Змістовною та корисною була інформація практичного психолога школи Кондратюк Ю. В. яка продемонструвала результати анкетування батьків першокласників з проблем адаптації. Висвітлила компоненти емоційно-вольової та психологічної готовності учнів до навчання в школі.

Завершилося засідання роботою з побудови «діаманту успіху»  на якому вчителі висвітлили ті педагогічні прийоми та інструменти впливу на першокласників, що  є найбільш ефективними в роботі сучасної школи.

 

Лоташ О.А., заступник директора Лубенської спеціалізованої школи №6