Про підсумки міського етапу ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості

Новини - Новини

З метою розвитку творчих здібностей і виховання патріотичних почуттів учнів було проведено міський етап ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, який проходить під девізом "Вітчизна – це не хтось і десь. Я – теж Вітчизна" і присвячується 100-річчю утворення Української Центральної Ради та проголошенню Української Народної Республіки.

 

 

У номінації "Література" журі розглянуло 10 робіт переможців шкільного етапу конкурсу, що засвідчують належний рівень роботи вчителів над розвитком творчих здібностей учнів. Автори конкурсних робіт розкривають свої патріотичні почуття засобами прози в різних жанрах: Юшко Альона – в нарисі "Віталій Мороз – співець нової України" (10 клас, школа №2, учитель Огарьова Л.М.), Левченко Даніїл – в оповіданні "Я – Вітчизна" (10 клас, школа №6, учитель Левченко І.Г.), Загребельний Віталій – у творі-роздумі "Україно! В паростках надій переймаюсь долею твоєю..." (9 клас, школа №7, учитель Шуть Л.В.), Яценко Євгенія – в казці "Морквинки з рідного краю" (5 клас, школа №10, учитель Бедрик Л.І.).

У поетичному слові цей мотив втілили Карпенко Владислава – у добірці віршів "Найкраще почуття" (10 клас, школа №1, учителі Шуляк С.М., Корнієнко С.П.), Гуменник Марія – у добірці віршів "Моя Вкраїна буде жити у моєму серці й у душі" (11 клас, школа №2, учитель Плегуца Л.М.), Момот Яна – у добірці віршів (7 клас, школа №3, учитель Сергієнко О.В.), Крамаренко Ірина – у добірці віршів "Вітчизна – це не хтось і десь. Я – теж Вітчизна" (8 клас, школа №4, учитель Журавель О.М.), Бурлак Даніїл – у добірці "Доля, куплена кров'ю" (10 клас, школа №6, учитель Хоменко Т.М.), Несен Єлизавета – у добірці "Залишок нової історії" (11 клас, школа №8, учитель Пономарьова Л.А.).

За висновками журі переможцями в номінації "Література. Проза" стали:

І місце – Левченко Даніїл (№6) – за оригінальність втілення теми, дотримання всіх вимог до жанру оповідання; Юшко Альона (№2) – за створення образу сучасного митця-громадянина, патріота України та стилістичну вправність у жанрі нарису;

ІІ місце – Загребельний Віталій (№7) – за послідовність втілення теми в чіткій структурі твору-роздуму;

ІІІ місце – Яценко Євгенія (№10) – за майстерність творення діалогів, втілення ідеї патріотизму в жанрі казки.

У номінації "Література. Поезія" перемогу здобули:

І місце – Гуменник Марія (№2) – за повну відповідність роботи девізу конкурсу, версифікаційну майстерність; Карпенко Владислава (№1) – за щирість вияву патріотичних почуттів засобами лірики, вдалу композицію добірки;

ІІ місце – Бурлак Даніїл (№6) – за актуальність образної системи добірки; Несен Єлизавета (№8) – за власний погляд на боротьбу за незалежність України сьогодні, авторські зображально-виражальні засоби;

ІІІ місце – Момот Яна (№3) – за послідовне втілення ідеї патріотизму у всіх поезіях добірки; Крамаренко Ірина (№4) – за відтворення образу малої Батьківщини – Лубенщини у віршах.

У номінації "Історія України і державотворення" журі розглянуло 8 робіт переможців шкільних конкурсів, які відзначаються особистісним трактуванням патріотизму, розумінням громадянського обов'язку, власним світобаченням.

Адаменко Євгеній (11 клас, школа №1, учитель Величко Л.М.) у роботі "Мемуари як джерело вивчення подій Української Національної революції" розкрив роль мемуарів як основних джерел у вивченні подій Української Національної революції та їх вплив на державотворчі процеси сьогодення. Гудименко Зоя (11 клас, школа №2, учитель Больбот О.М.) у роботі "Його життя невпинна мить... Життєвий шлях Володимира Петровича Степанюка" висвітлила внесок Степанюка В.П. в організації суспільно-політичних рухів та Полтавщині. Яковенко Тетяна, Граудул Олександра (10, 11 клас, школа №3, учитель Мостівченко І.О.) у роботі "Місце Михайла Грушевського в державотворчому процесі" дослідили життєвий шлях політичного діяча та його внесок у державотворчий процес. Романюта Дмитро (10 клас, школа №4, учитель Лисенко С.В.) провів аналіз світоглядних переконань Василя Симоненка в контексті філософії екзистенціаналізму. Ванюшкіна Маргарита (11 клас, школа №6, учитель Яковенко І.Ю.) проаналізувала процес формування УЦР та вплив на її становлення історичних осіб, уродженців Лубенського краю – "Внесок суспільно-політичних діячів Лубенського краю в формування та діяльність Української Центральної Ради". Робота Остапенко Юлії (11 клас, школа №8, учитель Сафронова І.О.) "УДХП – партія хліборобів-власників в Українській революції 1917 – 1921рр." присвячена дослідженню процесу створення та аналізу діяльності УДХП. Богинич Михайло (8 клас, НВК №9, учитель Сацький Р.В.) у роботі "Іван Виговський – духовний та політичний діяч України" змістовно розкрив роль І.Виговського в процесі становлення нації. Васюченко Аліна (11 клас, школа №10, учитель Іщенко О.В.) у роботі "Порш М.В. Українська армія від доби Української революції до сучасності. Актуальні паралелі" розкрила досвід формування українського війська в добу Української революції 1917 року та, зокрема, роль земляка-лубенця Микола Порша.

Переможцями міського етапу ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації "Історія України і державотворення" стали:

І місце – Ванюшкіна Маргарита (№6), Остапенко Юлія (№8), Васюченко Аліна №10.

Лауреатами визнано Адаменка Євгенія (№1), Гудименко Зою (№2).

Управління освіти, міський методичний кабінет вітають учасників міського етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості та учителям, які їх підготували: Шуляк С.М., Корнієнко С.П., Величко Л.М. (№1), Огарьову Л.М., Плегуцу Л.М., Больбот О.М. (№2), Сергієнко О.В., Мостівченко І.О. (№3), Журавель О.М., Лисенка С.В. (№4),  Левченко І.Г., Хоменко Т.М., Яковенко І.Ю. (№6), Шуть Л.В. (№7), Пономарьову Л.А., Сафронову І.О. (№8), Сацького Р.В. (№9), Бедрик Л.І., Іщенко О.В. (№10).

Методист ММК Данильченко Н.Д.