Семінар-практикум для завідувачів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти міста

Новини - Новини

 

 

Природа хоче, щоб діти були дітьми,

перш ніж бути дорослими.

Дайте дитинству дозріти в дітях.

Жан-Жак Руссо

Для забезпечення реальної наступності у роботі закладу дошкільної освіти та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; робота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтегрованими. А отже, має забезпечуватися наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти.

 

 

Згідно з річним планом управління освіти 19 квітня 2019 року в Лубенському закладі дошкільної освіти № 10 «Сонечко» (завідувач Кулій Л.П.) був проведений семінар з теми: «Наступність та послідовність між дошкільною та початковою ланками освіти». У заході взяли участь головний спеціаліст управління освіти Чижова О.Ю., методист міського методичного кабінету Івасечко Н.І., голова міської профспілки працівників освіти Масько Л.Т., заступник директора з навчально-виховної роботи початкових класів Лубенського закладу загальної середньої освіти Петраш С.М., учитель початкових класів цієї школи Головань Т.І., завідувачі та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти міста.

Вихователь-методист Черевко К.Г. розповіла присутнім про форми здійснення наступності дошкільного закладу і школи, аспекти комфортного переходу дитини з дитсадка в школу. Звернула увагу на зорієнтованості і вихователів дошкільних закладів, і вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми, яка враховує вікові особливості розвитку дитини, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечує безкризовий перехід дошкільника у позицію особистості другого дитинства, що віддзеркалює розвивальний характер освіти. Для ознайомлення з роботою педагогів закладу присутні переглянули відеозапис інтегрованих занять.

У ході обговорення Петраш С.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, та вчитель Головань Т.І. зауважили, що наступність у навчанні – це актуальна проблема переходу особистості на якісно новий ступінь розвитку завдяки створенню комфортних умов для розкриття її потенціалу, розповіли про досвід спільної роботи щодо реалізації наступності. Дошкільний заклад і школа, як два скульптори, що працюють разом, повинні діяти узгоджено – в одному напрямі. Елементи навчальної діяльності, що формуються на заняттях у дошкільних закладах, забезпечують успішність навчання в школі. А шкільне навчання у рамках Нової української школи забезпечує взаємозв'язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умінь і навичок.

Цікавим та емоційним подарунком для учасників семінару була театралізована вистава «Великдень на хуторі поблизу Диканьки» за мотивами твору Миколи Гоголя та власного творчого літературного сценарію. Від яскравого, захоплюючого виступу талановитих працівників присутні отримали насолоду та позитивний настрій.

Головний спеціаліст

Олена Чижова