Методична осінь -2018

Новини - Новини

Канікули - найпродуктивніший час для навчання вчителів, підвищення їх фахової майстерності. Нині важливо відійти від застарілого розуміння поняття «система методичної роботи з педкадрами» як контрольної структури, транслятора інструкцій і директив, типових і традиційних методик, що забезпечують репродуктивний характер їх виконання. Сьогодні важливим є спрямування науково-методичного потенціалу педагогів на підвищення якості навчально-виховного процесу, шляхом упровадження в роботу новітніх технологій навчання, підвищення професійної компетентності педагогів в умовах НУШ. Упродовж осінніх канікул у Лубенській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 6 було проведено ряд інноваційних методичних заходів.


24.10.2018  вчителі початкових класів разом із завучем Лоташ О.А. взяли активну участь  у роботі круглого столу "Типова освітня програма для 1-2 класів (НУШ-1): актуальні питання реалізації", який проводився в рамках Десятої міжнародної виставки "Інноватика в освіті" (м. Київ). Педагоги мали можливість поспілкуватись із авторами підручників, розглянути ряд важливих питань щодо  програмного забезпечення та організації навчання учнів 1-х класів НУШ.
У дружній затишній атмосфері  дискутували: яким є творчий педагог, класний керівник, класовод, як важливо створювати і підтримувати власний імідж, чому без творчості неможливі ні навчальний, ні виховний процеси. Класні керівники та класоводи ділилися досвідом щодо розвитку творчий потенціал кожного учня в позанавчальній діяльності.
І як результат  спільної роботи –  створено образ чарівниці Осені, яка уособлює в собі педагога – креативного, сучасного, позитивного, вмотивованого, інтерактивного, оптимістичного та щасливого.

Для педагогів кафедри гуманітарних наук соціально-психологічною службою школи  (Кондратюк Ю.В. ) було проведено тренінг «Етичні норми академічної діяльності педагогічних працівників» Метою даного тренінгу було розглянути основні категорії педагогічної етики, відпрацювати навички аналізу та прогнозування педагогічних ситуацій, пригадати методи вирішення педагогічних конфліктів, сформувати навички ефективної взаємодії в команді, розвинути креативність та рефлексію, відновити особистісні ресурси.

«Як поєднати вивчення німецької та фахового предмету? Та дуже просто!!! Шукай однодумців і дій!» - під таким гаслом проходила конференція  в Deutschunterrich Goethe-Institut_Ukraine. Учителі школи Нагорна Н.В. та Марченко О.В.  детально ознайомилися з CLIL- методикою, яка поєднує вивчення німецької мови та фахового предмету. Для утвердження цієї методики в державних школах України  створили мережу для її розвитку CLIL. Ця платформа дозволяє обмін досвідом між вчителями та підвищення їхньої кваліфікації.

Дуже змістовно, креативно та сучасно пройшов методичний інформаційно-практичний семінар вчителів кафедри іноземних мов  «Розвиток ключових компетентностей 21 століття». На початку роботи вчителі самостійно складали перелік ключових компетентностей , узявши участь у QR квесті. Такий підхід дозволив долучити до роботи всіх присутніх та познайомив педагогів із цікавою методикою використання кодування під час освітнього процесу. Під час семінару було опрацьовано сучасні технології сторітелінгу та фішбоуну. Педагоги кафедри отримали новий досвід, поділились професійними надбаннями та озброїлись сучасними технологіями до проведення уроків іноземних мов.

Учителі  початкових класів провели круглий стіл «Ресурси Інтернету: методичні засади», де познайомились із предметними сайтами, блогами, які є на інших предметних кафедрах та отримали практичні поради по створенню власних інтернет- ресурсів.

29 жовтня 2018 року відбулося засідання круглого столу вчителів кафедри точних наук "Шляхи впровадження наскрізних змістовних ліній у викладанні предметів фізико-математичного циклу". Грунтовний інформаційний матеріал та робота в групах допомогли педагогам ще краще розібратися в реалізації наскрізних ліній на уроках математики й фізики. Окрім теоретичної частини, вчителі кафедри точних наук виконували практичні завдання.

Завершились осінні методичні канікули педагогічною радою «Діяльність класного керівника щодо розвитку творчого потенціалу кожного учня в позанавчальній діяльності, ефективність та результативність таких дій». Педрада - це лабораторія майстерності, творчості, експериментальної діяльності, де вдається поєднати корисне з приємним.

Канікули завершились, кожен педагог поповнив свій багаж професійних компетентностей для  успішного здійснення навчальної діяльності, адже безперервне навчання - ключ до успіху в XXI столітті.

Соколовська О.П.,

заступник директора

Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 6