Готуємося до навчання майбутніх першокласників

Новини - Новини

 

Виклики часу зумовили розроблення Концепції Нової української школи – документа, який проголошує збереження цінностей дитинства, необхідність гуманізації навчання, особистісного підходу, розвитку здібностей учнів, створення навчально-предметного середовища, що в сукупності забезпечує психологічний комфорт і сприяє вияву творчості дітей.

 

 

Поштовхом для прийняття реформаторських рішень слугували:

- великі відмінності між школами, які працюють у різних умовах,

- недостатньо розвинена мережа дошкільних закладів,

- погіршення фізичного та психічного здоров’я дітей,

- збільшення кількості дітей, які потребують особливого психолого-педагогічного супроводу,

- зміна навчально-методичного забезпечення.

Питання реформування вітчизняної освіти підтримали 75,6% українців.

Метою Концепції Нової української школи є забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти за такими напрямками:

- ухвалення нових державних стандартів загальної середньої освіти;

- запровадження нового принципу педагогіки партнерства;

- підвищення мотивації учителя;

- запровадження принципу дитиноцентризму;

- удосконалення процесу виховання;

- створення нової структури школи;

- справедливий розподіл публічних коштів;

- створення сучасного освітнього середовища;

- створення необхідних умов для навчання учнів безпосередньо за місцем проживання.

Відповідно до Концепції Нової української школи прийнято новий Закон «Про освіту» та Державний стандарт загальної середньої освіти.

Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агеном змін. Українська школа буде тільки тоді успішною, коли до неї прийде успішний учитель.

24 лютого 2018 року на базі Лубенської загальноосвітньої школи №4 розпочалося навчання вчителів початкових класів, які у 2018-2019 н.р. будуть працювати за новим Державним стандартом. Програма розрахована на п’ять сесій (120год.) за очною та дистанційною формами.

До складу групи входили вчителі міста Лубен та Чорнухинського району.

Перше засідання було присвячено ознайомленню з Концепціїю Нової української школи, чинниками якісної освіти. Було висвітлено зміст головних компонентів Нової української школи:

- дитиноцентризм,

- компетентнісний підхід,

- педагогіка партнерства.

 

 

 

Методист ММК Кравцова Л.О.